
Bonifatius Mavo op de digitale route
10 December 2020
Als digitale oplossing in dit tijdperk van anderhalve meter afstand, handen wassen, mondkapjes en veel thuiszitten, hebben we vorige maand een videomarketing idee uitgewerkt,
Blogs en Vlogs over ontwikkelingen bij Bouwmeester Media en de markt op het gebied Stategy & Branding, Concepts & Campaigns, Design, Online Development, Online Marketing en Events.
Als digitale oplossing in dit tijdperk van anderhalve meter afstand, handen wassen, mondkapjes en veel thuiszitten, hebben we vorige maand een videomarketing idee uitgewerkt,
Hylkema funderingstechniek is innovatief en mede daardoor toonaangevend in Nederland. Het Kamper bedrijf gaf ons de opdracht om een brandingcampagne te ontwikkelen die duidelijk maakt waarom en hoe.....
De huidige beperkende coronamaatregelen maken de gebruikelijke Open Dagen onmogelijk. Zes scholen van de Vario Onderwijsgroep voor het voortgezet onderwijs in de Noordoostpolder maakten daarom van de nood een deugd. Ze besloten met hun voorlichtingsdagen digitaal te gaan en ‘vlogen’ Bouwmeester Media in.
Nederland is of gaat met vakantie. Merendeel van de mensen blijft bovendien in het land met de eigen krant en smartphone 24/7 onder handbereik. Het gebruikelijke nieuwsaanbod is zo ongeveer gehalveerd en juist daarom biedt deze zomer meer dan ooit absoluut mooie kansen om met je bedrijf of product in het nieuws te komen.
Naar aanleiding van onze blog over productfotografie, willen we graag verder ingaan op dit onderwerp. Als het goed is weet je nu veel meer en ben je misschien al zelfs begonnen met fotograferen. Voordat je verdergaat, lees eerst even alle do’s en dont’s voor productfotografie:
De komende paar weken zitten veel mensen met een grote uitdaging: thuiswerken. Communicatie met collega’s is niet optimaal, je huisgenoten vragen veel aandacht of misschien is je ritme wel helemaal verdwenen. Voor ons is het thuiswerken ook wennen en nieuwe dingen uitproberen. Wij hebben een paar tips voor je die je kunnen helpen deze periode van thuiswerken beter door te komen.
Productfotografie is een belangrijk onderdeel van succesvolle online verkoop. De eerste indruk van een product is een eenmalige kans. Zorg voor kwalitatief goede foto’s, die de aandacht trekken. Maar hoe doe je dat?
Wij hebben een aantal tips en trics op een rijtje gezet.
De meeste bouwbedrijven hebben hun marketing op een laag pitje staan terwijl de concurrentie steeds slimmer en heftiger wordt. Het is dus belangrijk dat je ergens in uitblinkt. Met de coronacrisis is het nu de perfecte tijd om je marketing op te kunnen pakken.
Het coronavirus zorgt voor veel impact in onze samenleving. We voelen dat ook in de mediawereld. Sommige campagnes van marketeers kunnen nu even niet, moeten aangepast worden of er moet tijdelijk iets nieuws bedacht worden.
Heb je even geen inspiratie meer voor je content? Geen probleem! We hebben speciaal voor jullie een grote inhaakkalender gemaakt met meer dan 300 inhaakmomenten. Maar hoe zorg je ervoor dat je de kalender goed en effectief kan inzetten vooral in deze tijden van crisis nu toch iedereen op social media actief is.
Webinars, we zullen ze steeds vaker tegenkomen in deze tijd. Webinars zijn namelijk ideaal om toch je presentatie, college of workshop door te laten gaan. Maar voordat je hieraan begint is het belangrijk om goed voorbereid te zijn. En vooral om op tijd te beginnen. Als je deze 12 stappen aanhoudt, wordt jouw Webinar gegarandeerd een succes!
2020 wordt het jaar van de klant, jouw klant! Dat soort weinig verrassende voorspellingen heb je ongetwijfeld al vaker gehoord en aangezien er met jouw service niks mis is, ga jij 2020 vol vertrouwen tegenmoet, toch...
Maar heb je echt helder wat 'de klant centraal stellen' betekent voor jouw bedrijfsvoering?
De concurrentie is door het internet veel groter worden. Had je vroeger als fietsenmaker, dit voorbeeld hou ik voor het gemak maar aan, eigenlijk alleen concurrentie te duchten van andere fietsenmakers in jouw directe omgeving, tegenwoordig is een nieuwe fiets ook heel simpel online te bestellen. Daarom is het dus super belangrijk om jezelf onderscheidend in de markt te zetten. Maar hoe doe je dat?
Contentmarketing is zo oud als reclame en marketing zelf. Contentmarketing is jouw bedrijfsverhaal vertellen aan een ieder die het maar horen wil, via alle denkbare kanalen. Wat is daar nieuw aan? Volgens mij zijn alleen bepaalde kanalen, zoals de social media, nieuw. Die sociale media vereisen wel een heel andere aanpak.
Marketing en reclame 3.0, zo wordt het spel tegenwoordig gespeeld.
Bloedirritant zijn ze, telefonische verkopers. Ze proberen me wat te verkopen, wat ik helemaal niet wil kopen. Vaak ook nog eens op precies het verkeerde moment.
Social video’s, niet meer weg te denken uit je tijdlijn op social media. Maar hoe zet je nou een goede social video in elkaar? Wat zijn naast goede shots en het goed monteren van de video de belangrijke aspecten? We geven je 3 belangrijke tips!
De aantrekkelijkheid van jouw bedrijf als werkplek staat of valt met je bedrijfsimago. Voor veel ondernemers is het vinden van goed personeel lastig. Dat komt onder andere omdat ze zich moeilijk kunnen verplaatsen in de drijfveren van 'de ideale' werknemer.
50.000 brievenbussen, 1,2 miljoen kijkers, 500.000 luisteraars, 1000.000 views. Marketeers overladen ondernemers het liefst met reeksen van indrukwekkende cijfers, zodat je bijna dom voelt als je jouw reclamebudget niet bij hun neerlegt. Maar wat zijn dergelijke cijfers in het huidige medialandschap werkelijk nog waard?
Bouwmeester Media
Web-bouwmeester
Bolwerk 11B
8261 EE, Kampen
Algemene voorwaarden Bouwmeester Media
AVG + Privacy
info@bouwmeestermedia.nl
038 - 200 1040
Fijn dat je contact met ons opneemt. Dat vinden we leuk, we helpen jou namelijk graag verder. Als je hier je gegevens achterlaat, komen we zo snel mogelijk bij je terug!
Bouwmeester Media legt de focus op de online communicatie van jouw bedrijf. Met een breed pakket aan creatieve en ondersteunende diensten nemen we graag de druk bij je weg. En dat doen we altijd in co-creatie; samen komen we tot het beste resultaat.
€ 90,- per uur: Concept, Insights & Strategy.
€ 85,- per uur: Ad Management, Camera Operation, Content Management, Copywriting, Client Meetings, Design, Interviews, Post Production, Editing & Project Management.