Social media &
media
case Media case Bouw en Infra Park

Media case: Bouw en Infra Park Harderwijk


Bouw en Infra Park is een bedrijvencampus en congrescentrum voor de bouwnijverheid, vastgoedsector en alle daaraan verwante branches. Op het park kunnen bedrijven panden huren als kantoorpand, maar ook voor een vergadering, evenement, congres. De wens van Bouw en Infra Park was meer online bereik en het creëren van animo voor de evenementlocaties. 


Een voorbeeld van hoe we dit aan hebben gepakt is de campagne van de presentatie van de nieuwste Seat Arona. Dit is groots aangepakt, de auto’s stonden niet alleen in de evenementenhal maar zelfs in de vergaderruimte. Om de auto hierin te kunnen rijden moest op het laatste moment de ingang nog worden verbouwd. Een mooi voorbeeld om te laten zien in hoeverre het bedrijf met de klanten meewerkt. In deze campagne maakte we veel gebruik van video, zodat je letterlijk zag wat de evenementlocaties te bieden hebben. 

In de overige content die we creëren voor Bouw en Infra Park laten we zien dat het bedrijf veel biedt aan huurders. Naast de opties tot huren van de mooie, moderne en vooral grote ruimtes biedt het bedrijf veel andere voordelen. Zo ligt het park super centraal in Nederland, hebben ze veel parkeergelegenheid, catering naar wens, hotelkamers, goede (technische) service, restaurants enzovoort. Zo laten we vaak klanten en huurders van Bouw en Infra Park aan het woord, om te laten zien wat het park hun geboden heeft. Zo krijgen eventuele huurders een goed beeld van het park. 

Ad management, marketingstrategie, branding, optimalisatie, fotoshoots,
contentcreatie, management, copywriting, blog, vlogs, design,
storytelling, video's.

Wilt u direct met Bouwmeester media aan de slag? Maak hier u afspraak!
Afspraak maken